Oprava  motorku větrání u Lantry bez klimatizace
 Jde o celkem jednoduchou opravu. Nejdříve ze všeho demontujte schránku spolujezdce a vyjměte ji. Uvidíte něco jako na obrázku. Třemi šrouby povolíte a po rozpojení konektoru i  vyděláte celý motorek  ventilace i s ventilátorkem.  Jeden ze šroubů je vidět uprostřed obrázku pod tou bíhou hadičkou. Pak  demontujte dmychadlo  - vydělat segrovku a mírnými poklepy  srazit dmychadlo z osky. Motor z černého krytu je třeba silou vypáčit stylem naše-vaše.  Povolením dvou matiček a vykroucením jejich  čepů z obalu si uvolníte  čelo a uhlíky, toto doporučuji nechat na komutátoru a vytáhnout  ze statoru jako celek a rozdělat až pak, budete mít lepší přístup k uhlíkům a nezničíte je.
Na rotoru kontrola plošek komutátoru , osmirkování jemným smirkem, vyčistění drážek mezi jednotlivými ploškami  a  ofoukání od prachu.
Promazat kluzné ložiska trochou vazelíny. Já použil speciální s rozsahem teplot -40 až +60, dát pozor na vymezovací kroužky, aby po složení nešel rotor moc ztuha. Po zamontování jsem musel jeden vydělat, zdálo se mi celé složení moc tuhé a tak šel ven jeden od čela s  uhlíky, stejně je v pracovní poloze nahoře a tak  je zbytečný.
 Zajistit segrovkou, narazit do spodního krytu, zašroubovat  a namontovat dmychadlo. Tím pádem je vše hotovo. U mě to znamenalo ztišení motorku a myslím, že i  lépe fouká.
Pro ilustraci je vyfocena ještě i roura, která vede vzduch od dmychadla k tepelnému výměníku. Tady by se pěkně vyjímal filtr.
Konstrukce motorku, jeho umístnění a možnost opravy je skutečně vynikající a kam se hrabou Škodovky  které  byly vyráběné ve stejné roky jako Lantry.